Hectors egen Blogg

Alla inlägg den 29 juli 2010

Av Hector - 29 juli 2010 23:30

Jovisst sörni, idag fick jag och Wille varsin nattmacka innan vi gick för att lägga oss. Men vi var också ute på en skön kvällspromanad (eller kanske nattpromenad) innan. Då smakade det extra gott med macka efteråt. Nu ska vi sova !


 Sov gott kompisar !


Av Hector - 29 juli 2010 18:30

Japp nu har matte städat färdigt för idag. Hon har t o m diskat, ja vi tar ju den värsta delen av disken, sen är det bara för matte att skölja av och ställa in i skåpen, nästan.

Vi har hunnit vara iväg till en hage där vi kan springa helt fritt utan koppel idag. Så skönt att få röra sig ordentligt. Försökte få fart på Wille, men han sniffade mest omkring han. Men lite fart lyckades jag att få, kortare stunder i alla fall.

Vi busade och matte hade kameran med sig, men ibland var vi för snabba, eller om det var kameran som var sölig, så en del av bilderna blev suddiga, men det får ni stå ut med.



   


 




  


På vägen hem skrämde vi några smågrabbar (10-12 år) som olovandes smitit in på ett av utomhusbaden (som var stängt) i närheten där vi var.

Wille och jag skällde på dem och då kom de här småkillarna utspringandes i en väldans fart och hade bråttom iväg på sina cyklar.

Men hade matte släppt oss lösa, hade vi hunnit ikapp dem, men det gjorde hon inte. Japp vi är vakthundar vi sörni !

Får inte vi bada, då ska ingen annan det heller ! Så det så !


Av Hector - 29 juli 2010 14:40

Ja idag är det mulet och regnigt. Det lär nog vara så hela dagen verkar det som. Men trots det har matte och jag varit ute på promenad flera gånger redan. Inte har jag nog emot regn och så det är skoj med vattenpölar ju.

Wille och jag har hunnit med några "busvändor" och vi har också hunnit med att fika med matte en sväng. Nu ska jag slappa en stund tills jag hittar på nya roliga saker. Ha det gott !

Presentation

Klockan är nu

Senaste inläggen

Bloggkompisar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fler bloggande jyckar

Kategorier

Wille och Jag

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards