Hectors egen Blogg

Alla inlägg den 21 juli 2010

Av Hector - 21 juli 2010 22:30

Japp det har jag, för idag tog jag mitt första hopp upp i vår soffa i vardagsrummet och där satt jag när matte kom in i rummet 5 min senare.

Lika fort fick jag gå ner på golvet !

Försökte en gång till men då fick jag bli utestängd i hallen, så jag låter bli soffan ett tag framöver, i alla fall ikväll.

Av Hector - 21 juli 2010 13:00

Idag är det varmt, kvavt och allmänt tråkigt för en orkar ju ingenting. På en av promenaderna idga mötte vi en lite bulldosvalp som ville leka med oss. Men det fick han inte för sin husse. Trist.

Vi fortsatte vår promenad och Wille ville busa, men jag hade ingen lust idag, det är för varmt just nu. Jag ville helst bara lägga mig i skuggan någonstans och sova en stund. Matte stannde vid ett par tillfällen så jag fick lägga mig ner, men sedan gick vi vidare, och då var vi ändå inte ute på någon långpromenad precis. Näe jag hade ingen lust bara.

Nu har vi kommit in och nu har jag druckit en massa vatten, så jag ska nog busa en stund här inne med Wille istället. Det är svalare än ute och lite fläktande också. matte blev lite orolig när jag inte ville busa, så hon tempade mig för att se om jag hade feber, sedan kollade hon igenom mig lite extra efter ev fästingar och annat. Inget konstigt alls hittade hon. Jag var bara trött helt enkelt.

Lite senare fick vi varsitt gott grisöra att tugga på. Det var inte alls tokigt det.

Presentation

Klockan är nu

Senaste inläggen

Bloggkompisar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fler bloggande jyckar

Kategorier

Wille och Jag

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards