Hectors egen Blogg

Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Hector - 9 maj 2010 22:00

Nu har matte kommit hem från jobbet och vi fick följa med henne ut nästan direkt. Både Wille och jag tyckte det var skönt med en promenad.

Visserligen var det inte så längesedan som Husse var ut med oss, men vadå, matte tar ju nästan alltid andra rundor än husse. Och vem vet vem som gått där matt går sedan sist, som det kan vara spännande att nosa av ? Det är ju rena rama nyhetsredaktionen där ute ! Klart det är spännande.

Dock blev både jag och Wille rätt trötta efter promenaden, så nu ska vi sova en stund alldeles strax.


  

Av Hector - 9 maj 2010 19:30

Nu har Mellanhusse kommit hem och sitter och gosar med Wille, och då tar husse och jag en sväng ut. Husse tar med mig ut, utan koppel. Det var skojigt för halsbandet tycker jag irriterar och kliar. Jag får strosa omkring lite hur som helst och nosa på en massa spännande dofter. Ibland sätter sig husse ner och lockar på mig, och jag tycker det är skoj så jag kommer ju. Sedan busar vi en stund, innan han låter mig nosa vidare. Så fortsätter han och ibland så blixtrar det till men jag bekymrar mig inte så värst. Sådär håller både han och matte på inomhus också. Det är visst en kamera som blixtrar som de tar bilder med. ja och ni vill väl se dem kanske så då hamnar de här.




     

Av Hector - 9 maj 2010 00:25

Nu har jag varit ute på sen kvällspromenad med Wille och Matte och Husse. Jag är jättetrött och ska sova nu.

Natti Natti.


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Klockan är nu

Senaste inläggen

Bloggkompisar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fler bloggande jyckar

Kategorier

Wille och Jag

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards