Hectors egen Blogg

Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Hector - 18 maj 2010 18:45

Idag gick också matte iväg en stund, medan jag och Wille var kvar ensamma hemma. Men vi hade ju varandra och lite leksaker så vi höll oss sysselsatta.

Strax efter att matte gått så kom ju mellanhusse hem, och då blev det en massa gosis och mysis igen. Just då var vi mitt uppe i värsta buset, så det var rätt skönt att mellanhusse kom och tog ut oss en sväng igen så vi fick busa lite ute i den mån vi orkade. Sedan fick vi mat och eftersom vi redan busat av oss, så lade vi oss att sova helt slut både Wille och jag medan mellanhusse satt vid datorn.


Bus · Gos · Gott · Promenad
Av Hector - 18 maj 2010 09:15

Imorse tog matte mig på bar gärning när jag tuggade lite på tapeten i sovrummet. Inte vet jag hur hon kunde gissa att jag var där, för senast jag tittade till henne så satt hon och läste och drack kaffe i köket.

Hon sa ngt om "Jag visste att hade något hyss för dig, för du blev ju så tyst din rackarns buse" ! Visserligen såg Wille att jag provtuggade, men jag tror knappast att han skvallrade för matte.

Efter det så stängde matte dörren in till sovrummet.

Istället tog jag tuggbenet från Wille och lade mig att tugga på det. Matte återgick till sitt kaffe och sin tidning hon.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Klockan är nu

Senaste inläggen

Bloggkompisar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fler bloggande jyckar

Kategorier

Wille och Jag

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards